I'm alive

Jag lever fortfarande. Lite äldre. Lite visare. Lite snyggare?

Hoff. Oj. Jaha. Annars då? Bilen går bra?

Här leker livet som vanligt. Idag har jag varit på skolan... närmare bestämt på en sanstat-övning. Sanstat står för Sannolikhet och Teori och är matematik i sitt esse. Eller nåt. Jag gör ett till försök för sist jag läste skiten gick det käpprätt åt helvete. Andra gången gillt, right?

Annars jobbar jag. Kan till och med stå och snacka om whiskey i en kvart nu med kunder. Har blivit kräsen vindrickare. Appassimento och Ripasso är fint, inget jävla fruktbombssvammel. Ett hett tips till köttbiten är en Brooklyn lager, eller IPA-varianten om man vill lyxa till det lite. Gudomligt.

Dunkade ut 4 veckor semester i sommar. Kommer bli fint som snus, även om jag inte snusar. Fint som öl, kanske är ett lämpligare uttryck. Kändes som att jag jobbade bort hela sommaren förra året så nu tar vi igen det. Inget står på schemat än så länge, men eventuellt blir det ett litet festivalbesök tillsammans med boyzen. Jag, Nicke och Kimmo och en massa Rock n Roll. Borde ju inte kunna bli fel.

Med bandet går det också framåt. Har börjat spela in lite nya låtar, och snart flyttar basist-Johan till stan och då kan vi köra på riktigt. Fixa egen replokal och ta spelningar med en dags-varsel vilket verkar poppis. Vi har nästan 20 färdiga låtar och har inte ens haft bandet ett halvår. Slå den produktiviteten. Jag och Kimmo, några öl och en gitarr och 'vips!' så har vi ett par nya låtar. Har aldrig varit lika kul att hålla på med musiken som nu.

Man kan lyssna på det vi spelat in hittills på
http://listn.to/harlequinpark

Det har varit påsk, och den var hård. På ett bra sätt. Mycket öl, utgång och skräpmat blev det. Nu rehabiliterar jag mig. Har spelat in lite musik och snart ska jag iväg till gymmet och springa lite.

Höramaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback