More curry please

Alltså indisk mat... nja... var och lunchade med J och kan inte direkt påstå att det smakade så där jättemkt. Ingen smaksensation direkt. De kanske mesar till det lite bara för att vi befinner oss i mellanmjölkens land Sverige. Måste väl åka till självaste Indien för att få riktigt indiskt käk. Var och klämde lite på ett par gitarrer efteråt. Snart smäller det! Innan veckan är slut ska jag ha en ny gitarr. Yay!

Snart anländer Nicko Siffredi för att stanna i nästan en vecka. Det blir trevligt. Bland annat står Bandit-kryssningen på schemat vilket säkert blir epic. Hardcore Superstar spelar och nya låtarna är sweeeeeet! Blir grymt att se dem. Har för övrigt aldrig varit på kryssning förut. Bara en sån sak! Hoppas det inte blir någon Estonia av skiten bara. Lär vara kallt i vattnet så här års.

Så mycket bättre

Det här nya programmet "Så mycket bättre" som går på fyran nu är riktigt bra. Det bästa på länge, och lätt bättre än idol. Tycker de fått ihop en ganska skön mix av musiker i programmet, fast lite synd att de inte har med någon riktig rocker i gänget.

Igår tolkade de Petter. Septembers tolkning av mikrofonkåt var fan epic!


Ptja

Har varit en lugn helg. Har pluggat och tränat och sett någon film. Imorn kommer J hit och ska jobba, och på onsdag kommer Nicko Siffredi ner och då blir det nog öl varenda dag i en veckas tid. Skönt att ha lite laddade batterier för en gångs skull. Minns inte senast jag hade en helg då jag bara... var. Nu ska jag iväg till affären och handla lite korv och tzatziki - allt som behövs för att jag ska överleva en vecka. Lever billigt just nu men det går ganska bra.

Verkar som att jag sålt min akustiska gura nu också. Ska skicka iväg den imorn. Fagersta blir det nya hemmet.

Hellacopters är fan bra!