Back in town

Gör ett litet återupplivningsförsök här. Fan vad länge sen man bloggade. Har typ glömt bort hur man gör.

Sammanfattningsvis går det bra nu. Skolan rullar på. Bandet rullar på. Jobbet rullar på. Livet rullar på. Sa jag att bandet rullar på? Ett basistbyte senare är vi i toppform. Repade igår och det börjar kännas riktigt bra nu. Demon är snart klar och då börjar spelningsraggandet. Längtar fan efter att stå på scen igen och dra lite solon och klämma ut lite körande. Tror det kommer bli bra det här.

Har varit småsjuk hur länge som helst. Förkyld and shiet. Men nu börjar jag vakna till liv igen (tror jag), så imorn ska jag pallra mitt vita arsle till gymmet och köra igång igen. Antingen blir det succé eller så spontanavlider jag och flyger av löpbandet som en vante.

Måste bara dela med mig av det här klippet från youtube. Jag vill också ha en get! Ge mig!