Pucko ftw!

Köpte pucko idag. Hade glömt bort hur gott det var. Måste köpa lite vodka så har man ju perfekta chokladdrinkarna en sekund bort bara.


Almost as good as beer

Mailade som sagt lite bolag om att jag vill ha extra pass nu i veckan. Innan jag hade hunnit stiga ur sängen imorse hade jag redan fått två pass. KING! Så imorn blir det att jobba på Lindhagen och på fredag Odengatan. På Odengatan är det över disk-försäljning vilket jag inte kört förr men det blir säkert bra. Kul att åka runt och jobba på olika ställen och träffa nya ansikten.

Annars har det varit en seg dag. Har känt mig som en degklump. Misstänker att det är rester från helgen som spökar i kombination med en liten förkylning.

Jobbar till 20 imorn. Hoppas på att hinna dra en sväng på gymmet och pumpa upp sig lite.

Nu zzzzzz.

Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback