Mondays

Dessa måndagar. Veckans rövhål. Sov till 14. Varför? Vad är det för fel? Har jag näringsbrist? Är min säng för skön? Varför är det så jävla svårt att gå upp i tid? Missade en föreläsning. Har inte gjort så mycket vettigt, men väldigt mycket ovettigt dock. Imorn ska jag TVINGA mig upp klockan halv 8. Meddelar direkt hur det går med det projektet. Antingen står det I MADE IT eller FAIL här. Måste räkna matte. Börjar brinna i knutarna nu.

Snart fyller jag år. Närmare bestämt torsdag. Synd att jag måste hålla tillbaks på fredag eftersom jag jobbar på lördag, men resten av helgen förutspår jag att kommer bli en enda stor dimma.

Jag har i alla fall varit och tränat idag. Har stygn på ryggen som hållit mig ifrån gymmet senaste tiden, men nu god damn it är vi på gång igen, jag och kroppen. The dynamic super duo is back.

Just kommit ur duschen. Time to sleep.


Nyduschad kille



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback