Jag älskar spotify premium

Jag kom just till insikt. Jag älskar fan spotify Premium. Mitt kreditkort gick ut sista september, och eftersom jag var lite sen med adressändringen så hade mitt nya kort skickats till min gamla adress, så nu måste jag vänta några dagar innan jag får ett nytt till min nya adress. Fan. Det betyder att mitt kära Spotify Premium inte fungerar innan jag har fått mitt nya kort. Och att jag måste nöja mig med vanliga spotify tills dess.

Känner mig handikappad. All denna jävla reklam driver mig till vansinne. Och inte funkar det i iPhonen heller. Hur stod man ut när man faktiskt frivilligt använde gratistjänsten?

Näfan. De får mer än gärna fortsätta dra sina 99kr i månaden. Det är den mest motiverade utgiften EVER.

I miss you sweet premium :(



Läs även andra bloggares åsikter om
, ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback