Nu så

Det är lördag kväll och jag sitter på en buss i ett mörkt norbotten mot gamla goda happis. De har tydligen trådlöst nät på bussen vilket kändes allmänt king. Imorn är det dop och självklart vill jag ju förgylla det med min närvaro. Jag minns inte senast jag inte var ut på en lördag... hmm. Måste ha varit i somras nångång när jag åkte hem för att hälsa på. Välbehövligt med lite rehabilitering.

Har suttit och kollat lite film. Blitz! Den var fan riktigt bra. Jason Statham är fan hårdare än Chuck Norris knytnäve.

Igår hade jag lite quality time med Kimmo. Vi fixade klart ett par låtar och gick på debaser. Vilken jävla kväll haha. Självklart skulle man upp och jobba på morgonen. Var ändå orimligt pigg. Stabilt. Vi är riktigt jävla CP-pepp på våra låtar. Vet inte hur många gånger vi high fajvat varann i ren extas när vi suttit och jammat. Har nog aldrig varit så här pepp på något musikaliskt projekt. Det här kommer bli jävligt bra. Nästa vecka är det rep igen. Pepp.

Känner att min sångröst bara blir stabilare och stabilare. Kimmo ger sjukt bra råd. Borde bli sånglärare eller något.

Om en kvart är jag framme i Happis. Känns skönt att träffa familjen. För sällan nuförtiden.

Peace.

Justja. Jag klippte mig i veckan. Nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback