Såja

Jaaa äntligen lite flyt på fuckin' svenska spels poker. Värsta win-streak ikväll alltså.

Annars har det varit jävligt chill idag. Fick gå till Claes Ohlson och köpa en adapter till mina lurar så att jag kan trycka in dem i ljudkortet och börja spela in lite musik, men såklart fungerade inte mitt trumprogram så jag la ner planerna på hit-makeriet. Får försöka fixa imorn.

Nu är det inte alls länge kvar tills jag får åka hem. Yay! Tiden har gått mycket fortare och smärtfriare än vad jag trodde den skulle göra, även om man känner sig som en inventarie här nu. Har faktiskt inte alls känts påfrestande, nästan tvärtom. Känns som att det varit nyttigt för mig att vara isolerad från omvärlden. Har fått nya vänner och eventuella planer för framtida episka äventyr i fjärran länder. Som om inte det vore nog har vi hjälpt världen bli en lite gladare plats för alla människor som lider av depression. Och fått lite pengar på kuppen. Win-win situation. Now that's what I call a good deal. Och sommarjobb! OMG it never ends!

Fan vad fint det ska bli med lite gym. Mina muskler skriker efter att få pressa lite vikter. Tror jag eventuellt ska testa på thaiboxning också nu i sommar. Känns spännande.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback