The final countdown

Nu är det väldigt snart. Imorn närmare bestämt. Friheten. Hur ska det gå? Känner mig nästan lite nervös för att möta storstadsstressen efter att ha varit inspärrad med en handfull individer i ett par veckor. 

Nejdå. Det kommer bli helt fantastiskt. Jag kommer uppskatta allt som hör vardagen till lite mer. Allt kommer smaka lite bättre. Allt blir lite roligare. Världen blir lite skönare. 

Min ambitiösa plan för imorn:

1. Komma hem
2. Lägga mig på sängen och stirra upp i taket
3. Prata med Nicke
4. Prata med grannen
5. Gå och handla. Keso, skinka, mjölk... mmm!
6. Åka och träna
7. Basta efter träningen
8. Hämta ut två paket
9. Laga EGEN mat!
10. Sova

Kommer bli bästa dagen på länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback