Life is good

Då var valborg avklarat. Gjorde egentligen ingenting utöver det vanliga. Grillade och drog på krogen och drack öl. Helt godkänd kväll. Det har varit en bra vecka. Värsta jefla sommarvädret har det varit. Life is good.

Känner mig nästan helt frisk nu så kanske vågar mig en sväng på gymmet imorn om det känns bra. På tisdag kommer en kompis från Haparanda som ska bo här en vecka, och på onsdag ska jag eventuellt till Uppsala en sväng ifall de inte hör av sig med andra direktiv. Om allt går som det ska så blir onsdag eller torsdag min sista möjlighet att dricka alkohol på sjukt länge (tre veckor). Vet inte om jag någonsin varit vit så länge. Kommer lida av grav ölabstinens.

Har suttit i Lightroom och gått igenom alla bilder. Organiserat och sorterat. Bra söndagsaktivitet. Har sjuk beslutsångest ang. vilken kamera jag ska köpa här näst. Står mellan Nikon D7000 och Canon 60D som det ser ut nu. Nikonen är överlägsen på allt förutom video. Canonen har flippskärm och kan spela in video i 60fps. Fan. Kan det inte finnas en kamera som har allt?

Skaffade förresten spotify premium idag. Det är nog första gången jag betalar för någon tjänst på nätet. Vuxenpoäng! Känns nästan konstigt utan reklamen.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback