It's rollin'

Tiden rullar. Endast 4 dagar kvar nu. Sen är jag fri som en örn. Idag var sista PET-undersökningen och nu är det ganska dött fram tills dagen D. Frikkin' awesome. Har grav gymabstinens nu. Ska tränas och åter tränas som aldrig förr när jag kommer ut. Peppen växer för varje dag som går. Ska köpa nya löpskor och eventuellt en pulsklocka. Ska kuta som aldrig förr. Midnattsloppet watch out!

Idag har jag spelat en himla massa nätpoker samt försökt plugga lite grafik och visualisering. Reggade ett konto på svenska spel och tröck in 200 spänn. Spelade nästan upp allt, spelade tillbaks allt, spelade nästan upp allt igen och har snart spelat tillbaks allt igen. Har kommit fram till att turneringar är min starka sida. Det går rykten om att jag och Pelle ska köra lite IRL-poker på cosmopol inom en snar framtid. Det blir kul.

Nu äre godnatters. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback