Isolate

Har varit isolerad från verkligheten i tre dagar. 18 to go. Har det riktigt bra här inne. Lite ölabstinens när man sitter i en stekande sol på en balkong med kanske Uppsalas bästa utsikt. Sköterskorna är jättesnälla och mina nya kompisar är hemskt trevliga. Man kan få lite godis på helgerna och det går rykten om att det även kommer beställas in Pizza en gång under hela studien. Äter aldrig pizza eller godis men eftersom det vanligtvis är förbjudet här så kommer det bli svårt att motstå frestelsen. Känner mig som barn på nytt. I säng klockan 23 och upp klockan 07. Finns tusen filmer, sällskapsspel och en xbox till förfogande. Dock är det ett sjukt beroendeframkallande iPhone-spel vid namn "Canabalt" som förbrukar min och en av mina kollegors sand i timglaset. Man springer och hoppar på byggnader. Får inte ramla ner. Sjuuuukt beroendeframkallande.

Har varit en himla massa provtagningar. Blodtryck, EKG, blodprover, kroppstemp, pupilldiameter, reaktionstid, minnesfunktioner blablabla. Imorn är första riktigt lediga dagen. Ska vara produktiv hade jag tänkt. Mycket skolarbete som ska lämnas in.

Ska skriva mer om mitt nya liv senare. Nu måste jag borsta tänderna för snart är det läggdags. Haha.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback