Första helgen @quinten

Då var första helgen avklarad. Tiden har gått ganska snabbt ändå. Har kollat lite film, spelat spel och gjort lite annat roligt som ni ska få ta del av inom kort. Haha. Har lite ångest över två saker. Jordnöttsringspåsen som jag tröck i mig till No Country for old men. Fifan. Borde även ha gjort lite mer skolarbete än vad jag hunnit med hittills. Nu i veckan blir det fan fokus.

No country for old men var riktigt bra alltså. Skulle tippa att den tar sig in på top 20-listan iallafall. Ganska mycket luckor och lösa trådar som lämnar mycket öppet till tolkning... satt och diskuterade en massa scener i säkert ett par timmar efter att vi sett den. Gillar såna filmer. Såg Fargo några dagar tidigare. Bröderna Coen är fan amazing.



Kollade hockeyfinalen nyss. Fyfan. Första perioden gick ju bra. Sen käpprätt åt helvete. 6-1 tlll Finland. Jag känner mig våldtagen.

Två veckor kvar till friheten nu. Känns inte det minsta jobbigt. Än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback