Flankbiff och en död Usama

Kom just hem från skolan. Stekte en fiiiiin flankbiff till lunch och ackompanjerade med lite potatissallad. Nom nom. Halvblodig och bra blev den. Blir mer och mer sugen på att lära mig laga mat på riktigt. Ska börja kolla upp lite roliga recept och försöka slänga ihop något fint med jämna mellanrum. Har till och med gjort det till vana att vässa knivarna varje vecka. Finns inget mer frustrerande än slöa knivar.

Hade bara en föreläsning idag. Tänkte dock styra upp lite skolarbete här hemma. Anmälde mig även till ett obligatoriskt studiebesök så på torsdag ska jag hälsa på hos Dynabyte. Har ingen aning om vad de gör men det blir säkert bra. Hmm. Undra om man skulle våga sig på ett gymbesök kvällen till ära. Det är frågan. Får bli lätt träning isf.

Justja. Usama är tydligen död nu. Tog ju bara 10 år för världens mäktigaste land att hitta honom. Bra jobbat! Hahaha. När jag skulle berätta det för en kompis på skolan råkade jag säga Obama istället för Usama! Så fail. Jag märkte inte ens att jag sa fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback