Dag 6 @quinten

Idag har vi varit heeeelt lediga. Nästan iaf. Bara lite blodtryck på morgonen. Har mest suttit i min grymt sköna sjukhussäng (skulle lätt kunna ha en hemma) och försökt bli klokare på mina programmeringsuppgifter. Det går framåt men sjukt sakta. Ligger efter i tidsplanen men hoppas att det börjar rulla på lite snart. Fick gå till Willys idag och köpa läsk och chips. Hahaha. Känner mig så sjukt jävla onyttig fast jag knappt ätit något alls. Ska inte köpa nåt mer skit på hela studien.

Tänkte se på film nu på kvällen. No country for old men var planen men den sprack när båda tv-burkarna var ockuperade av pensionärer. Blev lite couronne istället. Jag börjar få in feelingen nu. Igår dominerade Pelle. Nu var det jag som var king of the quint!

Idag är det fredag. Alla är säkert ute och har roligt. Själv går jag och lägger mig innan 24 på en fredag första gången på eoner. Känner mig faktiskt ganska nöjd.


Promenad längs kanalen.

Vi fick gå på willys. Yay!

Nöjd Pelle handlar chips. Vår barnvakt (aka. sjuksköterska) i bakgrunden.

Full fokus i couronne.

En trött bloggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback