Dag 12 @quinten

Dag nr. 12 är snart till ända här på the clinic. Har i vanlig ordning kollat lite film nu på kvällen. Idag blev det Gökboet och Dodgeball. Tidigare på dagen fick vi vara på andra PET-undersökningen under studien. Frågade ifall man eventuellt kunde få kopia på bilderna och det verkade inte helt omöjligt. Fan vad awesome att ha en bild på sin hjärna inramad i läggan.
Har lämnat in två mindre skolarbeten nu under veckan, så känner mig inte helt oproduktiv. Det går ganska bra nu. Tiden här inne har gått snabbare än jag någonsin hade förväntat mig (har inte ens behövt börja marathon-kolla på alla TV-serier ännu), det är bara 9 dagar kvar till friheten och sommarjobb = check! Kommer bli en episk sommar. Hoppas bara jag hinner åka upp till norr och hälsa på en sväng. Blir ju morbror i Juni. Morbror Mikael. Helt fantastiskt. Ser fram emot att träffa den lilla sparveln.

Oyasumi nasai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback