Jag är tillbaks. For a while at least.

Nu var det läääänge sen jag skrev här. Har skrivit på en annan plats ett tag, det var kul men nu tänkte jag skriva här lite igen.

Nu är det nästan sommar. Snön är nästan helt borta och grusresterna från vintern ligger och chillar på gatorna. Min kusin har flyttat in med mig här i läggan och det mesta är väl ändå helt okej. Har sökt en massa sommarjobb här i Stockholm och hoppas på att jag får något. De ringde till mig från statoil i Luleå och frågade vad jag skulle gära till sommaren. Jag sa att jag planerade på att vara kvar i Stockholm, men ifall jag inte får något jobb så kanske jag eventuellt åker upp och jobbar lite. Kul att någon för en gångs skull ringer till mig och frågar om jag vill jobba!

Skolan rullar på som vanligt. Ganska tunga kurser just nu men det är keeewl. Nu skriver jag inte mer för ingen orkar läsa.

Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback