Jobb och midsommar

Dagen innan midsommar idag. Hade ställt mobilen på väckning 06.00. Efter 20 minuters snoosande kämpade jag mig upp och påbörjade processen av att skaka av mig den zombiefierande tröttheten som för lite sömn vanligtvis bidrar till. Hopp in i duschen and then of to work. 

Dagen innan midsommar är dagen då systembolaget säljer som mest. Den började ganska lugnt men efter 14-tiden var det konstant med folk. Kö hela jävla tiden. Tiden gick åtminstone i rekordfart. Den går så sjukt mycket snabbare än när jag jobbade på statoil. Jag gillar mitt nya jobb.

Idag bjöds det till och med på midsommarmat till lunch. Bara en sån sak. Besåda mitt vackra upplägg. Nu när jag tänker på det ser det lite ut som en gubbe. Potatisarna är ögonen och köttbullarna i kombinationen med den omringade prinskorven utgör oralorganet, eller munnen, om man så vill. A piece of art. Helt enkelt.



Det var sjukt gott. Nomnomnomnomnomnomnom.

Imorn är det midsommarafton. Jag har inte ens köpt någon snaps! Haha. Oh well det blir säkert greatness in the nightness. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback