Det är bara jobb nu

Upp med tuppen runt 6 idag, efter knappt 6 timmars sömn. Tror min kropp börjar vänja sig vid sitt nya sömnmönster. Minns ärligt talat inte senast jag sov ut ordentligt. Har jobbat från 8-1930. Kommer jobba som fan hela juli, men den sista helgen i månaden har jag sett till att få lite time off för att åka upp till norrbotten och bada utebastu och ha det allmänt trevligt med nära och kära som jag träffar alldeles för sällan. Ska förhoppningsvis även träffa den lilla krabaten som jag ska bli morbror till.

Tänkte försöka vara lite produktiv idag efter jobbet, men när man väl kommer hem är man så mör att man inte orkar göra något. Har bara käkat och kollat lite How I met your Mother. Awesome serie fan. Det mest produktiva jag gjort är väl att skriva den här bloggen.

Jag och en jobbkompis (ordet "kollega" känns så stelt) började prata om att Roadtrippa USA tillsammans inom en inte allt för avlägsen framtid. Börja i New York och avsluta i Vegas var visionen... några veckors äventyr. Båda blev jävligt pepp på idén. Skulle vara sjukt kul. Jag har velat se staterna i flera år nu. Har dock ingen som helst koll på vad hela kalaset skulle kosta. Antagligen mer än vad man har råd med. But hey, you only live once.

Ska skriva mer om Big Four och allt annat som hänt imorn. Lovar. Åååååh jag måste ta tag i skolan också. Fuck my life. Individuell studieplan here I fucking come.

Nu ska jag sova. Peace!

Läs även andra bloggares åsikter om
, ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback