Breathe out so I can breathe you in

Foo Fighters är lätt bandet som går mest i mina lurar just nu. Om jag skulle kunna skulle jag sparka mig själv i skrevet för att jag inte var och såg dem när de spelade på stadion. Här är ett klipp från Letterman. Epic shit indeedness!!



And I wonder
When I sing along with you
If everything could ever feel this real forever
If anything could ever be this good again
The only thing I'll ever ask of you
You've got to promise not to stop when I say when


Läs även andra bloggares åsikter om
, , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

FF är äckligt bra! och sparka dig riktigt hårt för de vände uppochner på mitt liv efter att jag såg dem på stadion i somras!

2011-09-07 @ 18:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback