Time to kick ass

Dagarna börjar bli lite väl sega. Måste sparka igång mig själv och ta tag i skolan och livet på allvar. Idag har jag iaf sökt ett deltidsjobb vilket får ses som ett steg i rätt riktning. Ett annat lite mindre (ok, väldigt mycket mindre) steg i rätt riktning är att jag börjat panta bort det enorma ölburksberget som vuxit fram i mitt kök. Finally.

Har dessvärre börjat vända på dygnet vilket känns allmänt skit. Går och lägger mig vid fyratiden konstant nu. Imorn ska jag försöka sparka igång det nya året på allvar, med produktivitet och målmedvetenhet. Time to kick ass.

Mixade förresten klart en låt som jag och J spelade in för ganska länge sen nu. Är nog inte helnöjd men det får duga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback