Lite sommarfeeling, insekter och benträning

Såja, då var MRTn och psyksamtalet bortgjort. Tror det gick bra. Värsta schtorbracka jävla sommarfeelingen det var i Uppsala. Varmaste dagen hittills. Antagligen samma här i stan iofs. Jag gillar fan sommar. Den enda nackdelen är alla äckliga jävla insekter som man får med på köpet. Jag HATAR getingar. Fast i Indien fanns det en ännu värre livsform. Såg ut som avkomman från en humla som parat sig med en kackerlacka eller något annat äckligt djur. Den var stor som ett jävla ägg. Och svart som döden. Lät som en jumbojet när den flög förbi. Fyfan.

Men jag har nog ändå blivit bättre på att hantera äckliga insekter måste jag medge.

Nåja. Skit i det nu. Hann vara en sväng på gymmet och göra bort det värsta passet i mitt tredagarsprogram. Benpasset. Har alltid lite ångest när jag ska träna ben. Det är mycket jobbigare att köra slut på benmusklerna jämfört med andra muskelgrupper. Går åt så mycket energi osv. Det är alltid lika skönt när man är klar med sista benövningen och vet att man har två andra pass framför sig innan det är dags att tortera benmusklerna igen. Känner mig för övrigt i ganska bra form nu... tror jag ska investera i nya löpdojjor nu till sommaren så att jag kan börja springa utomhus. Skulle vara fint. Finns ganska fina spår här i närheten som jag vill utforska.

Nu är det Boston Legal-time! Har typ blivit rutin för mig och Nicke. Så jävla bra serie alltså. Denny Crane!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback