Raped in the hals

Min hals mår inte bra. Eller iofs så tror jag halsen mår rätt ok nu men luftrören är småfuckade. Låter konstigt när jag hostar och det "tar" som inte. Mirakelkurer mottages gärna. Måste vara i bra form till helgen, det är ju valborg trots allt. Nåja, vad är det värsta som kan hända om man förtär lite alkohol med knasiga luftvägar? Antagligen att man dör... men jag är ju som bekant awesome, så det blir säkert bra. Måste köpa lite whiskey som man kan smutta på när man är dålig i halsen.

Var till skolan imorse halsen till trots. Jävla närvarokrav. Vilket sjukt jävla trams. Hatar såna kurser. Måste dit igen till kl 15 för att närvara på ett jävla seminarie. Skitkurs.

Nu ska jag dunka ett par ägg tillsammans med ett knyte havregrynsgröt. Nom! Den här Kings of Leon remixen av Closer är fan riktigt mysig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback