Påsklov

Då vart det påsklov. Hmm. Vad göra? Har tusen ton plugg att bita i så det kanske inte blir så mycket lov trots allt. Det har iaf börjat bli grymt väder ute så ska försöka spendera så mycket tid ute i det fria som bara möjligt.

Snart ska jag åka en sväng till Uppsala för att kontrollera att jag är i skick även mentalt. Förhoppningsvis är jag det. Om jag hinner blir det en sväng på gymmet på kvällen.

Börjar den här veckan med lite Rise Against.



But I know...
So I tell myself, I tell myself it's wrong.
There's a point we pass from which we can't return.
I felt the cold rain of the coming storm.

All because of you,
I haven't slept in so long.
When I do I dream of drowning in the ocean,
Longing for the shore where I can lay my head down,
I'll follow your voice,
All you have to do is shout it out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback