Kebabmayhem

Alright. Har just varit och dunkat en kebabpizza tillsammans med Nicke och Henrik. Det satt övermäktigt fint. En ganska stor avvikelse från deffkosten, men eftersom jag ska på hälskontroll imorn tänkte jag att kroppen kanske behöver få i sig lite fett och kolhydrater också. Har egentligen ingen aning. Gott var det iaf. Blir nog dock ingen ny pizza på eoner känner jag.

Blir en händelserik dag imorn. Inte nog med att jag ska på hälsokontroll, de ringde från castingen för reklamfilmen jag var på förra veckan. Jag var tydligen en av produktionsbolagets favoriter så imorn ska jag till Acnes (prod.bolagets) kontor för att provfilma lite mer. Vet dock inte hur många "favoriter" de har. Kanske är miljarders!

Haha. Man kanske har en liten skådespelarådra i sig trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback