Hälsokontroll och provfilmning - check!

Då var hälsokontrollen avklarad. Jag var frisk, som väntat. Måste dock vänta på resultat från blod- och urinprov vilket är lite av ett orosmoment. Imorn ringer de och lämnar domen.

Var även på Acne och blev filmad av en schysst snubbe. Vet inte riktigt hur det gick. Det är tre karaktärer i reklamfilmen, och på castingen skulle man spela en av dem. Nu skulle man provspela alla tre. Tyckte en gick ganska dåligt och två någorlunda ok. Det var snabba puckar. Tog nog inte ens tio minuter totalt. Antingen tyckte han att han fick bra tagningar snabbt, eller att jag var så dålig så att det inte var någon mening att slösa mer tid på mig, haha! Kul var det iaf. Det är säkert ganska många till som ska provfilmas så jag tror mina chanser är små. Men man vet ju aldrig.

Nu blir det lite plugg. Ikväll ska jag och gymma! Yay! Äntligen.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback