Friiiiday

Vaknade just till ett samtal från försökspersonsföretaget. Blev inbokad på hälsokontroll, psykologsamtal, magnetröntgen och PET-röntgen. Jag kommer vara sjukt välundersökt med andra ord. Kan ju vara trevligt.
Idag är det fredag och helg igen. Jag känner inget direkt helgpepp. Det kanske kommer. Jag och Nicke kollade på film igår, "Due Date". Helt okej faktiskt. Handlade om två dudes som träffar varann på en flygplats, och av div. anledningar får flygförbud och tvingas resa tillsammans med bil från östkusten till västkusten. Resan inkluderar bland annat drogköp, sjukhusbesök, mexikanska gränsen och en masturberande hund. Se den!



Tröck just i mig frukost. Havregrynsgröt och kokta ägg. Tänkte att det skulle bli min nya standardfrukost ett tag framöver. Idag blev äggen fan lite väl hårdkokta trots att jag kokade dem lika länge som igår. Det är ett mysterium det där med att koka ägg. Det borde väl gå att uppfinna en apparat som ger perfekta ägg varenda gång? Kanske redan finns? Tipsa mig isf.

Nu ska jag väcka Nicke och kolla om jag kan få mixa lite. Sen blir det promenad.

Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback