Äggkokare och tacos

Då var en ny vecka på ingång igen. På schemat står bland annat en hälsoundersökning och eventuellt en Hardcore Superstar-konsert på lördagen. Just nu är jag allmänt opepp på allt. Har känt mig lite opepp hela helgen men följde ändå med ut. Kan inte påstå att det var roligare än vad det skulle ha varit att stanna hemma och kolla på tv. Har iaf inte druckit så mycket vilket får ses som ett litet anti-fail.

Det deffiga livet fortsätter och jag håller mig borta från kolhydrater så gott det går. Idag åt jag skinka och keso till middag. Var på stan tidigare idag och tog en Chai Latte med Nicke. Drog på Clas Ohlson där jag impulsköpte en äggkokare. Känns som att det borde ge lite vuxenpoäng att äga en äggkokare.

Justja. Igår gjorde jag och Nicke tacos. Amazing! Det var fan på tiden.

Äggkokaren

Nicke poserar på Classe

Tacos från igår

Matorgasm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback