Måndag och ett fail

Jag kan meddela att jag inte tog mig upp till någon skola. Jag tog mig upp först nu vid 12-tiden. Kan ha varit ribsen som jag åt igår i kombination med ölen som gjorde att jag sov extragott. Eller så var det faktumet att jag drömde att jag var stålmannen. Jag gick runt och välte träd - hur lätt som helst. Så kunde jag flyga också. Gillar flygdrömmar!

Men bara för att jag inte tog mig upp till skolan så betyder det inte att jag ska göra mindre skolarbete idag, så du kan vara lugn mamma! Ska sätta igång nu direkt. Bara lite oboy först så man orkar koncentrera sig.

Tycker vi inviger den här måndagen med en turkhit. Rostburk!



Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback