Nice fredag-kväll at lidingö!

Kom just hem från en trevlig kväll på lidingö i goda vänners lag. Vi var hemma hos snälla Sofie som går i min klass. Några öl har glidit ner samt ett par drinkar med okänt innehåll som Adam skapade. Men goda var dem! Dessutom... för första gången ever så vann jag ett par ggr i singstar. Har aldrig hänt förut. Shieeeet! Smått legendary.

Här är lite sköna pics från denna sköna fredagskväll!


Väldigt goda tunnbrödskreationer med galet god laxröra som innehåll!


Tasty pizzabullar med någon slags pestogratinering! Mums.


Jag!


Arvid, Tobbe, Mårten, Emelie och Adam!



Adam och kvällens värdinna, Sofie!


Adam kör lite singstar! (krävdes en del alkhol!)

HAHA! Jag är världens mest ambitiösa bloggare som bloggar fyra på natten! Men har börjat känna mersmak för bloggandet senaste tiden. Kanske för att jag är så mycket för mig själv nuförtiden. Once you pop you can't stop, som det heter. Gillar att skriva. Nu ska jag sova. Som faaaaaaan. Hepp!

Läs även andra bloggares åsikter om
, , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback