Framsteg!

Så där. Då har jag räknat lite matte och spelat in lite musik. Hann med hela en uppgift i matteboken, haha! Fyfan. Jag ligger så mycket efter i kursen att jag börjar få ont i magen. Från och med nu ska jag räkna lite varje dag. Jag kuggar ändå alltid första tentan i mattekurserna så det lär ju inte komma som en chock den här gången heller. Andra gången brukar jag dock klara dem! Yoosh!!!

Har spelat in lite akustisk gitarr och sång också, med mitt nya ljudkort och ProTools! Annars brukar jag ju köra Cubase men nu blir det ProTools eftersom det är för en skoluppgift som jag har kvar från åren på musikhögskolan i Piteå. Har bara tre små skituppgifter kvar tills jag kan ta ut examen, så tänkte FINALLY ta och fixa färdigt skiten. Sätter deadline till sista oktober.

BTW så tror jag fan att min sång blivit ganska mycket bättre nu. Har spelat ganska mycket gitarr och sjungit den senaste tiden. Det har fan gett lite resultat. Den är fortfarande inte bra men den börjar ändå gå att lyssna på. Har blivit lite tonsäkrare och allmänt mer stabil. Kanske kan bli småokej på att sjunga om jag över järnet. Revelation! Stundtals hör jag lite kvaliteér i sången som jag gillar. Nu gäller det bara att isolera kvaliteeérna så att det låter lika bra hela tiden. Piece of cake!!! ...probably not.



Nu ska jag fortsätta gära vettiga saker. Peace!

Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback