3 oktober 2010

Var en trevlig kväll igår. Adam slöt upp och vi begav oss mot pingisbaren bara för att upptäcka att det var lebbkväll med 0 möjlighet till lite skönt pingishäng. Begav oss mot Bonden för att ta några öl men där var det stambyte och stängt som fan. Jahapp. Söderkällaren blev nästa anhalt och thank god var det öppet, haha! Jävligt billig bärs. 50cl på flaska för bara 29 spänn. Lär bli mer ölhäng där framöver!

Idag har jag känt mig lite seg. Var på stan med J en sväng. Hon kollade på en ny telefon, sen drog vi på good ol' jerusalem och dunkade in en kebab. Yum!

Nu kollar jag på "The Guardian" som går på fyran. Kevin Costner och Ashton Kutcher. Verkar helt ok!

Lite bilder från denna spektakulära söndag:


J poserar


En småsliten krigare på tuben :)


J avnjuter den heliga kebaben


Jerusalem kebab. The one and only!


Jag i jerusalem.


Läs även andra bloggares åsikter om
, , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback