08.03.2010

Finally! Nu börjar snöhelvetet smälta bort. Kom fram en hel del asfalt idag vill jag lova, och mer ska det förhoppningsvis bli. Dö snö dööööööööö.

Ganska vanlig dag idag. Var till skolan och satt lite med tv-spelsgruppen... vi skrev frågor till gruppen vi ska opponera på samt spikade vår powerpoint presentation inför imorn. Imorn är det alltså presentation och efter den är vi 95% klara med kursen. Skönt. Fan, nästa måndag är det tenta i databasteknik. Känns som att jag har oändligt mycket plugg att sätta tänderna i nu. Måste få färdigt två labbar som jag inte ens börjat med, innan fredag. Kommer bli att nöta gamla tentor hela veckan. Imorn har jag bestämt mig för att jag ska sätta igång på allvar.

Körde kondition på gymmet idag. Har sattit ihop den ultimata playlisten med träningsmusik på min iPod. Döpte playlisten till "TräningsBOOST". Sätter på den när det börjar bli psykiskt påfrestande och jag behöver en liten boost. Fungerade riktigt bra. Adrenalinet börjar pumpa och jag känner mig som självaste Rocky Balboa. Helt invincible på min crosstrainer.


Rocky - min stora icke-existerande idol

Jag har sagt det förut och jag säger det fan igen: jag skulle inte palla att träna om jag inte fick lyssna på musik. För framgångsrika resultat brukar man säga att det krävs träning, kost och vila. Jag behöver nog lägga till musik till den listan.

Käkade sushi idag. Gott och nyttigt. Önskar att jag hade råd att käka det jämt. Kanske i nästa liv?


Soundtrack of this blog
The Raconteurs - Yellow sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback