Drömvinst!

Varit lite seg på att uppdatera senaste dagarna, men det är bara för att jag varit ganska upptagen med att plugga och andra ganska ointressanta saker. Idag har jag suttit hela dagen på skolan med min kompis Nano och pluggat inför databastentan som äger rum på måndag. Det trillade ner några poletter vilket kändes väldigt välkommet. Igår var jag på intervju för ett extrajobb för en byrå som sysslar med eventbaserad marknadsföring. Det gick helt okej. Ska eventuellt provjobba inom en snar framtid. Ska stå i någon butik och demonstrera Nokias senaste värstingmobil. Verkar soft och helt ok betalt. Handlar inte om så många timmars arbete men någon tusenlapp extra i månaden skulle ju inte vara helt ovälkommen.

Imorn är det plugg-mayhem 24/7. Ska bara ta rast för att vara och träna samt käka. Det är planen iaf. Brukar aldrig bli som planerat men det är ju en fin tanke åtminstone.

Justja. Jag hade världens dröm i natt. Drömde att jag vann 50000 spänn på en enarmad bandit. Jag blev så glad när jag fick en jättefet bunt med 500-lappar i handen och det kändes så sjukt verkligt. Det var ett major FAIL när jag vaknade och upptäckte att det bara var en dröm. Fan. Jag tror speldjävulen har tagit mig. Påtal om spel så kom jag just på att jag köpte en triss idag! Woho. Ska skrapa nu...

Fan. Det blev en fet nolla. Trodde drömmen var ett tecken på att jag skulle ha tur, det var därför jag köpte trissen. Så var det tydligen inte alls. Fail.

Later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback