400

Kom just hem från gymmet. Körde ett lugnt pass på cross-trainern då jag fortfarande inte känner mig helt återställd i halsen. Körde i en halvtimme och hann bränna 400 kalorier. Kändes som att jag hade kunnat köra en kvart till men jag tog det säkra före det osäkra och klev av maskinen för den här gången. Bastade för första gången på vad som känns som en mindre evighet. Aaaah... det är så skönt att basta. Bästa relaxen ever.

Hade möte med tv-spelsgruppen idag igen. Nu är första versionen av rapporten klar för inlämning tror jag. Skönt. Ska ladda upp lite grafik från vårt spel här på bloggen inom en snar framtid. Det ser fan proffsigt ut! Skulle nog knna bli en hit som man gick fullt ut och verkligen gjorde ett spel av skiten.

Nu ska det styras upp food.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback