02.03.2010

Phew. Har suttit och skrivit rapport större delen av dagen. Det handlar om vårt TV-spelskoncept i kursen mediegestaltning. Tror det blir bra. Ska lämnas in nu på fredag och nästa tisdag är det dags för presentation inför hela klassen. Jag ska nog inte stå och prata så mycket men jag ska däremot fixa ihop PowerPointen.

Läste även klart manga serien som jag läst på de senaste dagarna. Skönt! Nu är det ett nytt avsnitt i veckan som gäller. Känns som ett mer lämpligt tempo än 70 avsnitt om dagen. Kollade senaste Lost också... riktigt bra faktiskt. Sjukt spännande att se hur serien knyts ihop och avslutas nu under sista säsongen.

Nu ska vi ut och gå och passa på att panta vår imponerande burksamling. Jag gissar på att vi får 42 spänn!

Läs även andra bloggares åsikter om
, ,

Kommentarer
Postat av: J

Ge mig rubriker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback