Young Junthee-walker

Var på gymmet och tränade ben för första gången på en evighet. Kändes väldigt möra och spaggetiga efter att de hade fått lida färdigt. Har nästan uteslutande tränat förbränning och kondition de senaste 2-3 månaderna, och nästan tappat runt 8 kg, mest fett men säkert en del muskler också. Känner att det börjar bli dags att dunka på med lite styrkepass igen. Måste bara sätta mig ner, använda "the force", lyfta upp en x-wing ur ett träsk och knåpa ihop universums bästa träningsprogram. Sen jävlar.

Imorn åker jag till Luleå. Tidigt som fan, så ska nog sova snart. Frågan är om jag somnar med tanke på att jag har tiltat dygnet lite de senaste dagarna. Har somnat runt 4-tiden i genomsnitt. Jag är definitivt nattmänniska. Känner mig alltid som mest produktiv och kreativ när alla andra sover.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback