Tillbaks i sthlm

Då var vi tillbaks i Stockholm igen. Det var ganska mycket snö här också. Allt har blivit mycket mysigare nu när snön lyser upp lite, annars är det så mörkt och deprimerande. Men det dröjer väl bara någon dag innan snön smälter och mörkret tar över igen.

Nu är jag ledig en vecka till innan skolan börjar. J. börjar imorn. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra av all tid. Förhoppningsvis ska det bli en hel del tränande - känner mig sjukt slö så här efter julen. Har ätit alldeles för mycket crap. Shame shame shame on me me me.

J. har köpt ny dator. Jag underhåller mig själv genom att lira Left 4 Dead 2. Lär nog bli en hel del sånt nu under veckan. Tänkte också att jag för en gångs skull skulle försöka vara lite ambitiös och ta tag i det jag har kvar i Piteå en gång för alla. Det är bara tråkiga saker kvar, det är därför det drar ut på tiden så fruktanssvärt.

Fan. Jag måste sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback