Inside man

Fan. Har suttit inne hela dagen. Har hunnit göra ett par nyttiga saker, bland annat lämna in en den näst sista grejen jag har kvar från musikhögskolan, söka ett sommarjobb och sist men inte minst raka mig! Det var hög tid (högtid?). Känns alltid lika konstigt att bli av med all ansiktsbehåring. Känns lite naket. J är fortfarande på sin praktikplats... tror de har haft någon inspelning idag. Jag börjar misstänka att hon i sin tankspriddhet hoppat på fel tåg eller gått in i fel lägenhet. Nåja, hon dyker säkert upp. Jag lagade värsta maten. Kyckling + ris + sweet chili + jornätter. Det var fan gott. Skåda mitt mästerverk:



Nu ska jag gå ut och gå en liten schwäng. Håller på att kvävas av lägenhetsluften. Ska utrusta mig med iPod och kamera, så det kanske dyker upp någon bild.


Läs även andra bloggares åsikter om
, ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback