Gäsp!

Sitter på föreläsning i datorbasteknik och kämpar mot sömnattackerna. Fattar inte det där. Jag tycker jag har sovit ganska bra nu, men är ändå trött som en bedövad gnu. Är oftast som piggast när jag sovit sjukt lite. Man kanske borde brja gå upp vid 5-tiden och dra ett pass på gymmet innan man åker till skolan, så att kroppen liksom hinner vakna. Det kanske skulle funka? Eller så skulle man bli ännu tröttare? Synd att jag aldrig skulle fixa disciplinen som krävs för att inte somna om när klockan ringer.

Helgen var nice. Nicke är som sagt på besök, men även Macke var här under helgen. Vi har yrat runt på stan, druckit öl och varit på rockklubb. Tributallica, ett coverband som lirar Metallica-låtar, spelade på Harry B James i lördags. Hann tyvärr bara ta del av en låt i form av Seek & Destoy. Macke åkte hem igår men Nicke stannar till torsdag.

Nu börjar jag känna mig less den här jävla slaskvintern här i Stockholm. Solen får gärna börja brassa på lite och bränna bort hela skiten nu. Jag vill ha sommar och öl.

Nu fortsätter föreläsningen. Ska sitta och laborera ett partimmar efter skiten är över, sedan bör det av hemmåt. Ska försöka hinna träna ikväll hade jag tänkt. Blev mycket onyttigt under helgen. Shame!

Ska slänga upp lite bilder från helgen inom en snar framtid.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback