Frilägg ett ägg

...eller en växt! Det är nämligen det jag bedrivit den senaste halvtimmen med.

Före:



Efter:



Anyways. Min dag i ett nötskal. Idag har jag och Nicke käkat kebab på stockholms kanske bästa kebabställe: Jerusalem Kebab. Man får fett mycket kebab, tomatsås, vitlökssås, hummus och aioli, GULT ris samt lite kaninföda. Allt detta till en kostnad av endast 59kr. Halleluja!

Sedan har jag varit på föreläsning i vågrörelselära. Snackades om strålgångar i objektiv och dylikt. Därefter blev det ett par timmar i datorsalen där jag labbade lite i databasteknik. På hemvägen mötte jag upp J på gullmars där vi inhandlade ingredienser till tacos. Det blev gott. Mumsfilibabba. Nicke åkte sedan iväg på någon performance-show som några bekanta håller i. Jag och J somnade. Jag vaknade och började frilägga växten med Americas got Talent på TV i bakgrunden. Det måste ju vara världens mest utdragna tävling. Tar ju fan aldrig slut! ...i vanliga fall. Men idag var det final. En mörk stor man vann. Han sjöng opera. Grattis.

Nu kom Nicke. Efter showen hade han varit och druckit öl på någon performance-krog med sina performance-vänner här i stan. Lät spännande.

J har sovit sedan 9-tiden. Galet. Nu ska jag joina.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback