Back in town

Nu är jag uppe i Haparanda. Det är kallt och precis som vanligt. Har hunnit göra bort lite skolarbete idag i form av en labb. Only 4 more to go. Om jag gör två imorn, en på onsdag och en på torsdag så borde det ju vara lugnt. Right? Annars har jag bara hängt lite med Nicke, bastat och käkat julmat. Inte samtidigt såklart, även om det skulle vara en intressant upplevelse.

Tror jag ska slå på bastun och avnjuta en kall öl alldeles strax. Kanske hör med Nicke om han vill se ngn film ikväll. Det är typ rutin att se på film hos Nicke när man är här uppe och degar.

Hade tänkt vara och träna en sväng idag men min hals mår inte så bra, så jag avvaktar ngn dag till. Känner fan att jag behöver bränna lite kalorier nu. Får abstinensbesvär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback