I'm the man on the silver mountain

Lugn dag idag. Har varit en sväng på stan, tränat och lagat lite thaimat. Brände 503kcal/30min på crosstrainern. Piece of cake var det. Tror jag måste börja byta träningsform nu. Crosstrainern börjar kännas ganska monoton, skulle helst vilja börja med någon sport men den eviga frågan är vad? vadvadvad?

Har suttit och skrivit lite på ett personligt brev som jag ska gå och dela ut till musikaffärerna här i stan. Det går segt. Känner noll inspiration just nu. Tror jag fortsätter imorn istället.

Nu senaste timmen har jag suttit och trixat lite med låten som jag och Macke spelade in under helgen. Tror det blir ganska nice, men känner mig inte nöjd med gitarrsoundet. Det gör jag iofs aldrig, men har man inte råd med bättre prylar så är det väl bara att finna sig i att det låter lite crap ibland. Det skulle vara så jävla nice med en riktig fetingstudio som man kunde gå helt loco i. I ett annat liv kanske...

Här är en bild som jag tog med iPhonen. Kommer nog bli mycket iPhone-bilder här framöver.



Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback