Zzz...

Var så sjukt trött när jag vaknade idag så jag sket helt enkelt i att ta mig till skolan. Skulle haft två föreläsningar, men det verkar som att jag är ledig imorn och på fredag så jag tänkte ägna någon timme åt pluggeriet då istället.

Har inte gjort så mycket vettigt idag. Nästan lite ångestframkallande så här i efterhand. Jag var en sväng på stan och tänkte köpa en kamera, men jag hittade inte till butiken och när jag väl hittade till dem så vart det stängt. Bestämde mig istället för att hitta ett systembolag för att kunna ladda kylen med livets vatten, dvs. norrlandsguld. Var till tre olika bolag men samtliga var sjukt stängda. Hur kan de stänga systembolaget 18:00 i Stockholm på en onsdag? Jag tror de har öppet till 19:00 i hemma i Haparanda. Skäms!

J. är på någon tillställning med hennes praktikplats. Ska kanske spela in sång på min låt när hon kommer tillbaks, men jag misstänker att det blir för sent. Nu ska jag kolla på Idol, göra armhävningar, göra situps, fixa lite käk och avsluta med en lång, skön, fet dusch. De blir bättre och bättre på att såga folk på Idol. Roooooligt.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback