Darkwing Duck

Idag är det onsdag! Hipp-hipp hurra! Det betyder att måndag och tisdag har passerat och att det snart är fredag, veckans kanske bästa dag. Jag har alltid gillat fredagar. När jag var liten betydde det att det hade handlats hem godis och att disneydags var på tv. Darkwing Duck var the shit. Coolaste ankan.



Nu är det som sagt onsdag och inte fredag. Jag har haft en laboration i bild- och videoteknik fram tills nu, och nu sitter jag alltså här och funderar på vad jag ska göra av den här onsdagen. Min mage låter som ett ånglok vilket oftast är ett säkert tecken på att den vill ha mat, så jag ska nog börja med att tillfredställa den med lite sånt. Jag har en vag vision av att åka in till stan för att beöka gymmet en sväng också.

Borde verkligen ta tag i programmeringen också. Börjar kännas ångestframkallande när jag tänker på det, och det är aldrig ett bra tecken. Jag svor att jag inte skulle hamn efter i något inför det här läsåret. Illa om det failar efter bara en månad.

Well, well. Först lite Prison Break. Sen jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback