Snusinvasion

Var och tränade idag för första gången på x antal veckor. Cyklade bara en halvtimme då jag inte kände mig helt hundra efter en förkylning. Kändes lite jobbigare än vanligt men ändå en godkänd debut efter det lilla uppehållet. Av någon anledning ligger det alltid en snus i flaskhållaren på den cykeln jag väljer. Känner mig på gränsen till förföljd av snusjävlarna.

Steg upp nångång efter 12 idag. Känns som att man börjar vända på dygnsrytmen lite väl hårt nu, så imorn tänkte jag ta mig upp senast 9 även om jag inte har någon skola. I måndags missade jag två föreläsningar och idag missade jag en = baaaad. Borde installera en siren eller något liknande för att väcka en till liv efter the sleep of death. Varför gjorde gud det så skönt att sova? Speciellt att somna om efter att ha vaknat.

Imorn ska jag vara produktiv. Get some shit done.

Avslutar med lite skön 80-tals glam i form av RATT! Solot är amazing. Musikvideona var så mycket skönare förr. Bring me back!



Läs även andra bloggares åsikter om
, , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback