Färgfokus

Sitter återigen vaken längre än jag borde. Av någon anledning får jag alltid för mig att blogga på natten. Det är bloggens tid helt enkelt. Har suttit och trixat med lite bilder i photoshop senaste timmarna. Göra bilder svartvita och sedan peta fram lite detaljet i färg är fan the shit. Jävligt uttjatat men ändå ganska trevligt. Tänk vad kul om man kunde fixa det redan vid fotograferingstillfället, alltså välja vad som ska vara i färg och vad som inte ska vara det. Skulle kunna kallas för färgskärpa eller färgfokus. Damn... F-Ä-R-G-F-O-K-U-S. Det låter som något som kommer att komma i framtiden. Ska ta patent på det. Ni hörde talas om färgfokus här först!








Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, mitt ena ben flaxar i det fria under denna konst! Misslyckad gymnast!

Postat av: Mikael

Epic!

2009-11-27 @ 16:18:53
URL: http://mikael.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback