Mission ljudexamen initiated

Yes sir alright. Nu har jag återigen påbörjat min resa mot en ljudtekniksexamen! Det jag har kvar att göra innan jag kan casha in en examen är följande:

* Skriva färdigt en rapport i kursen "inspelningsteknik 3"
* Skriva en sammanfattning av en workshop som jag var på en mässa i amsterdam 2008
* Göra tre mindre praktiska uppgifter i kursen "Digitalteknik"

Inte så mycket kvar alltså! Shit. Det kanske är på tiden att man tar och knyter ihop säcken nu. Slutade ju på skolan för över ett år sedan. Jag har iofs hört rykten om att det är några andra i från klassen som inte är klara så jag slipper bli sist iaf. Victory!

Annars har det varit en lugn dag idag. J. är sjuk och har förvandlats från överambitiös praktikant till superslacker som går runt i pyjamas 24/7 med snor och host som sina främsta signum. Eventuellt är det the svininfluensan som kopplat greppet vilket rimligtvis borde betyda att jag också  insjuknar inom en snar framtid. Annars måste det betyda att jag redan haft influensan. Var faktiskt lite dålig i halsen för någon vecka sedan. Det kanske var influensan som blev krossad så hårt av mitt högteknologiska immunförsvar så att inte fler symtom hann uppenbara sig. Makes sense.

Tänkte försöka posta lite mer bilder i fortsättningen. Orkade inte leta fram någon lämplig för just det här inlägget så ni får nöja er med denna heta fotografs-posering.



Peace!


Läs även andra bloggares åsikter om
, ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback