Rock n rawl

Förra torsdagen så hade jag och Johanna spelning på saliga munken här i Norrköping. Setlisten var följande:

1. This is Love
2. Spillran av ett moln
3. Jag borde tänkt
4. Skyll dig själv
5. Spår
6. Handen på hjärtat
7. Love Shock

Alla låtar är Johannas förutom Love Shock som är min och som jag insisterade på att vi skulle klämma in. Spelningen gick riktigt bra. Vi fick applåder och sålde till och med ett par demos. Blev även bjudna på god mat och dryck av arrangörerna. Kolla in videon som jag klippt ihop från tillställningen:




Till sist kan jag även meddela att Love Shock nu även gjort radiopremiär i P4 Norrbotten, närmare bestämt "Toner i norr." Vill man lyssna på programmet så kan man göra det
HÄR. Min låt drar igång ungefär 10 minuter in i programmet. Jag måste säga att den där Roger Kvarnström (programledaren) verkar vara en ganska skön snubbe ändå. Han kör sin egen grej och det måste han ju få lite kredd för.

I helgen var jag hos min fina Johanna och hängde. Vi kollade på Let's Dance och Robsinson, käkade på Ubbes, drack någon öl och gjorde kladdkaka. Kollade även film i form av "Seven Pounds", med Will Smith i huvudrollen. Ritkigt bra film faktiskt.

Kommentarer
Postat av: J

darling, vad fint du har gjort ! :*

jag funderade just på vad vi egentligen gjorde i helgen. känns som att vi chillade mest och inte gjort nåt. men shit, ubbes, robinsson, let's dance och kladdkaka. och pyramidspelet plus worms med eric. värsta produktivt. om man kan se det så. puss

2009-03-31 @ 08:50:55
Postat av: Mikael

Tack älskling :) Ja, jätteproduktiv helg. Hoppas det finns kvar ngn kladdkaka nu när jag kommer ;)

2009-04-01 @ 11:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback