Rapport

Helgen slut. Har varit riktigt trevlgt. På lördag hade J avslutningsfest med hennes klass. Vi spelade live med vår lilla konstellation kvällen till ära. Det blev mest rocklåtar. Kändes skönt att få stå på scen. Hoppas det blir mer sådant framöver. Allting gick iaf bra och folket verkade uppskatta det. Det filmades och togs bilder så förhoppningsvis kanske man inom en snar framtid får se ifall man såg lika cool ut som man kände sig. Antagligen inte.

8 timmars festande, x antal öl, x antal pinã colada och en blåtira senare så däckade man i sängen. Vaknade dock på golvet. Kändes mig full typ hela söndagen. Fattades bara att slänga ut en TV genom ett fönster så hade kvällen varit total.

Ikväll blir det nog lite gokart och imorn är det tacofest.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Nils

Vad kom blåtiran från?

Postat av: Mikael

jag gick bort från dansgolvet för att ställa bort ett ölglas, i samma veva som jag vände mig om och skulle gå tillbaks till dansgolvet så kom någons panna från ingenstans och landade strax under mitt öga. en krock dvs :)

2009-06-04 @ 16:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback